Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2023 10:40 - Къде се укри Българската Темида от отвлечения и убиван с глад и студ заради животозастраховката му Румен Каллмир?
Автор: mtomova Категория: Регионални   
Прочетен: 962 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.05.2023 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



"Докато човек чувства болка - той е жив. Докато човек чувства чуждата болка - той е ЧОВЕК."

"Ако българската и шведската полиция си вършеха работата затворите им щяха да са пълни а гробищата и болниците - празни."/ Марийка Томова 

"Вярва се само и единствено в църква.
Всичко друго се проверява."/
Писателят Любомир Чолаков
 от Португалия;


image

И не само частните шорошки НПО-та, но и ебливите селски заплашителни сътруднички на РПУ-то отнемат незаконово и отвличат  днес деца и младежи: показателен е нашия случай с подробности отдолу.

Колко пари ще получи тя (Заплашителната ми съседка тяхна любовница и сътрудник на кметове и РПУ) и дъщеря й от тати -ниня- мутра Петер Каллмир и какъв ще е пая за кмета на Драганица и местното РПУ и Прокуратура Берковица за лъжеразследванията им 2022-2023 г?


image
Чичо Тумас Каллмир заплашва в чат юни 2022 г мен и децата ми с наръгвания с нож в гърба от стотици непознати ни шведско неонацисти,
които синът му Пиер Каллмир познавал в партията си. (Неонасета в Швеция оперират предимно убийства с ножове).

Чичо Тумас Каллмир (с шапката в дъното на снимката) не изглежда добре по време на отпуски от Лудниците:


image

РПУ Берковица отказва разследване но Тумас дебне Румен във Виллис а сестра му в Лидл в гр Уддевалла за да ги наръга и според писаниците на Тумас на Фейсбуук полицията на Уддевалла е открила нож с кръв на жертви във входа на блока му в центъра на Уддевалла а пък майка като мен как ли се чувства когато не се е чувала със сина си три години (кого е наръгал сега Тумас, не случайно свекърва ми Ингер го държеше винаги затворен в Лудницата и дали контактът му доктор Борота този път не му е помогнал с всеизвестната си на адв Ерландссон "кравешка търговия на военнопленници последно Тумас вън срещу Румен вътре окт 2019 г!) според полицията те не бива да излизат навън без зареден телефон и куп номера на полицията и да й звънят при всяко подозрение. На дата 3-5 май 2022 г г-жа Йорданова се лепи за гърба ми на улицата между двата си входа. Имам филм-интервю където п4ивтелката й и друг съсед говорят за джобно ножче която тя винаги носи в джоба сию юни 2022 по време на пиратките й тв отказа да поддържа дистанция към мен с се хили като я призова "Що" а откраднатия амуниция и пневматична пушка нейн кръстник Данчо Бирията Александър ме причаква извън полицейската камера шест пъти на главната тръгнала за автобуса на обяд за Берковица. РПУ Берковица ми отказа патрулка и охрана и март 2022 когато г-жа Йорданова заплашваше да ми троши главата и то без свидетели до Георги Алексиев по телефона му. 

image
Чичо Тумас Каллмир с американски филми  услужливо образова на Фейсбуук стената си бандата на заплашителната ми съседка и на кмета Иван Каменов  от с Драганица как да подпалят къщите ни в Драганица без едната клечка кибрит, с която заплаши Заплашителната ми съседка Йорданова юли 2022:

ползвайки лазерна горелка хвърляща огън на 2 метра (аз вече заплатих 25 000 лв за нов покрив чието опожаряване РПУ Вършец -Берковица отказва да разследва освен да лансира лъжите на заплашителната ми съседка защото е заподозрени неин тогавашен любовник г-н Лецо (поне според мен и полицай Максимов в негово изказване тогава "Извършителят е мъртъв - проблеми няма!".)

Имам опит от 2001-2003 г като тяхна жертва с децата си загубих жилището си останах с новородения Румен на улицата израснало бебе от картофено пюре като Гунилла прибра с Тумас а вероятно и с Гуннелл стотици хиляди крони детски и моите болнични 3,5 г като наказание че вижда Румен жив а не убит от гинеколога на МАС заедно с мен. Оживяхме благодарение на милостта на свекърва ми която веднага изпрати сина си Тумас в лудница който се пропиваше от парите на Гунилла и Гуннелл и правеше любов с един ревнив финландец. После полицията издирваше Тумас и Хйелен чийто баща вероятно Тумас убил с 2,5 мл конска отрова в глезена в автобуса двамата се запознали в тоалетната на Затвореното отделение. 90-те години получихме писмо от Тумас в Уддевалла в което Тумас ни молеше с Петер да се въоръжим с брадви и да нападнем Лудницата във Венберсшборй и го измъкнем оттам. Разбрах от чата му и че д-рБорота и бившия мъж на Хйелен - психиатър от Венберсшборй обличал нея и сина им голи в черни пластмасови чували защото ги ревнувал и бил и той приятел на д-р Борота както и пребилив ме до инвалидност непознат ми некрофил-лекар-поет-неонациста д-р Лундберй авг 2007 г по време на хелминтозния ад. И се касае за милиони шведски крони които Тумас непрекъснато преследва и е важно да се знае че е направил 13 деца на 10 жени и им е откраднал багажа който той държи в апартамента си това правят чрез подмяна на патрона докато жена му Шрийяне е била в болница и както Петер стори с жилището ми в Монтана 2011 г чисто и просто те заключват отвън и чрез заплахи за живота ти търтея се намества вътре не че не го хранех и не му плащах такситата и инжекциите у невролог Димитрина за лумбагото и не че Петер не сияеше от кеф като ми измъчваше гърба в кухнята да почиствам и аз болката от лумбагото му ама той гърба ми го прекърши още 1993 г в Малмьо пред родителите ми с едно мятане с карате-захват в стената все пак е 2 метра и тежи 120 кг а Румен и сестра му как оживяха 30 такива мятания за мен е мистерия.; които дори не ги укрива като своя самоцел паралелно с наградата за аулоф Палме от набедения Горки полицайки инспектор над наркотичен отдел който задирял майка му като млада булка и набеден от преследванията на Туумас заради запаленото с гума бременно козле на дядо му на острова до Мункедоол. Та чичото на Румен заплаши със стотици неонацисти мен Румен и сестрите му юни 2022 г на Уочтчсап-чат.


image
Но Тумас поне от време на време го прибират в Лудницата, след като на Фейсбуука си Тумас лятото на 2022 г изплю контакта си в Каса Русенгоурд: криминален инспектор Гуннелл Браттберй (любовницата им шибачка и бивша съседка от с Берйхугген до град Уддевалла 70-те години),


image
Приятелката на Тумас и на полицай Гунелл Браттберй Гунилла Бюребратт вдясно на фотоколажа ми  афишира гордо снимки на свои срещи и събрания с млади шведски неонацисти всички са облечени в черно. Гунилла Бюребратт се хвали също с програмата на  SD ЕС Дйе разрешаваща на емигрантите в Швеция да  раждат максимум до 2 деца като се снима с двете си внучета. Че е убила детето ми 2003 г и желаеше да убие мен и Румен 2001 в МАС не утежнява съвестта й и не помрачава усмивката й (синът й в заплашителната им бяла ризница я пази пък й кой раболепен на всичко западно български съдия или полицай ще ги трогне тях великите шведски нацисти, те (нашите) една пиклива селска банда не смеят да се закачат, че с престъпни шведски насета ли?):


image
Също така се присмива с подмяната на червеите ни 2007 г с измислени от Касата на нацистка Уддевалла въображаеми мои червеи и се присмива на епикризите ни с попълнени от лекарите червеи като е вързала в усмирителна ризница сина си и  го е снимала така и той ги е поместил на Фейсбуука си (заплашват недиректно и двамата!) тези техни откачени снимки. Мисля че ме заплашват по свой начин както кмета с колите си те пък със снимки на Фейсбуук да мълча. Но не са си улучили Черната 🐑 и адреса всичките.


image

P S Други шведски майки ми изпратиха неговата снимка вързан в бяла  ризница D D



image
с чиято помощ и контакт нейна приятелка и неонацист като тях:  чиновничката Гунилла Бюребратт от Касата в Малмьо  уби братче на Румен 2003 г в Малмьо в принудителен аборт без документи (устна заповед до гинеколозите им, и след като първия гинеколог отказа да убие Румен и мен 2001 в болницата МАС го подмениха с друг гинеколог 2003 г!)

А 2001 г нацистката-чиновник Гунилла Бюребратт опита да убие Румен и мен и открадна стотици хиляди крони детски помощи и болнични за мен за 3,5 г;

и сме живи само благодарение на нежеланието на гинеколога й от МАС да му тегна на съвестта (явно личицето ми му е изглеждало прекалено интелигентно за старите скелети от гардероба на съвестта му в поредицата им тайни  убийства на деца и майки-емигрантки в Русенгоурдкото гето
и говоря така защото имам група на Фейсбуук и разследвам престъпленията им там има сходен случай с майка-персийка както и трети случай на шведска майка в Норвегия).

Дали юристът-баща на неподирения от Българската полиция и власт отвлечен от полицаи според разследването на баща му: Съвестин да не се случайно окаже прав,

че именно полицаи са отвлекли Съвестин, Валя и много други изчезнали безследно български деца и младежи? А вече и Румен Петров Томов-Каллми?

Отвлечените и убивани за органи и животозастраховката им дори притежават собствен сайт при все непокиса на властта, кривосъдието и полицията в модерна псевдодемократична Гангстерландия, пардон... България.

Към които вече причислявам след дублирания лъжецирк дек 2022 и април 2023 на РПУ Вършец- Берковица и Лъже прокуратурата Берковица и отвлечения от баща му и от шефа на соц служба Уддевалла ( от контроверсислния в шведските медии) соц шеф  Зигвард Щийгхаймер на 4 февр 2019 г когато Румен е малолетен чрез фалшифициране подписа ми, присъствието ми и даването на родителското ми съгласие за настаняване на Румен в общински домове в доктор Менгелска Уддевалла,

където Румен и сестрите му почти не умряха от глад още далечната 2012 г спасени от адв на СКЧП (Северния комитет по човешките права измолен й от тати Петер и спасени лично от избора на нов адвокат от организацията й от адв Рюби) , мой син Румен? 
https://familjentomovi-kallmyr.mozello.com/photogallery/#gallery_10466396-2

Към тях прибавете и глътнатия да е български гражданин мой син от Криминална полиция Монтана Февр 2023;

Който син е и глътнат в 4 дела от районен съдия Цветан Колев в МРС 2011 да е учил 3,5 години в две училища с отлични дипломи в гр Монтана Колев умишлено излъга че това мой син Румен Петров Томов-Каллмир не знае български защото Румен искаше да остане при мен в България. Със снимка отдолу:
Глътна и отличните му дипломи които кметската сестра Каменова във вицове на Фейсбуук 2022 продължава да укрива.

image

Дали полицията и кривосъдието ни са внедрени и инкорпорирани днес в Организирания детеубийствен трафик на деца и юноши в модерна България?

Моля преценете сами.
Нашият случай е очеваден. И говори сам.

А мен кметовете Иван и Митко и сестра му Радослава Каменова газят от юли до днес в Драганица защото много знам и имам добра памет.

РПУ Вършец - Берковица и Лъжепрокуратурата Берковица не зачетоха още дек 2022 г въобще и изобщо нито Сведението ми върху техена бланка от мен започнато изписано и измолено ми от тях от РПУ-то Вършец юни 2022,

нито свидетелските показания на свидетелите ми по източване например на 34 000 лв за кибабчета и алкохол 2012-2015 г от склерозния ми татко с пенсия 32 лв в книгата за вересия в магазина на тогава живия собственик Цецо, от Красимира със синове, Джордан и Данчо Бирията/АлександърбСледовател Детелин Илиев се изгаври с мен като ми го пробута за любовник хилейки ми се юни 2023 в РПУ Вършец та се наложи да му правя филм да го питам как се връзва намерената от РПУ ъ пневматична пушка с амуниция у Данчо с измислената от тях заедно любов?

Нито РПУ Вършец - Берковица зачетоха молбата ми писмено до тях да си сътрудничат с шведския Интерпол и с шведската полиция на национално ниво за ден и час за екстрадиране на умиращия от малнутриция Румен по хуманитарни причини, и да ПОБЪРЬАТ (!)

Глътнаха го отвлечения и гладуван и студуван от 2012 г насам мой Горки син Румен Петров Томов-Каллмир като глътка въздух след пореден  пиянски запой го глътнаха, все едно никога не е съществувал нали скоро ще умре с измислените от тати Петер диагнози че уж Румен се бил самонаранявал и самоубивал като малък,


image

 и Писмения призив : " Request for Assistance of Minor" на Борда на Северния комитет по Човешките Права на Скандинавия, /NKMR/, подписан от председателя му адв Рюби глътна и него и РПУтата им както и самата дама-прокурор:  Прокурор Мария Соколова от Лъже-прокуратурата Берковица дек 2022 и април 2023 ( не знам коя дата и като съдържание не съм ги чела от кой какво кога и как:

защото РПУ Берковица в Деловодството им ми отказва копие на непристигналото до мен тяхно Решение:

последно вчера ми го отказаха оттам и излъгаха че ми били дали били моля Ви се входящ номер още февруари 2023 г което е ДЕБЕЛА и опашата деловодска тяхна Л Ъ Ж А поредната бих казала. Щото февр 2023 тя казваше за повече от 6 месеца назад не могла да ми даде входящ номер.
Глътнаха в РПУ Берковица и молбата ми да разследват крадените от Гудеман Мари Линдквиист (избрана с фалшив чат без името и номера на Румен пред съда в Уддевалла, чатът е фалшифициран от ЪФН-секр Акселссен, и е представен от ксенофобската секретарка на Съвета ЦFN Uddevalla/Цverfцrmyndarnдmnden който е един орган който избира гудеманите (които обикновено крадат в Швеция и парите и са подставеници и на нацистки мутри като тати-ниня Петер Каллмир в гр Уддевалла  -секретарка Анита Акселссен)


image
с включен факс и невдигащ от години насам свой телефон без гласова поща гудеман Мари Линдквиист (втория подред крадящ пари от Румен Гудеман от юни 2020 г насам когато припадналия Румен бе спасен от приятната млада лекарка от гр Лисешиил в болницата НЕЛ на 1 окт 2020 г; 

имам пет филма с персонала на НЕЛ така че " въображението" им измислено от кмета-касапин-гъбар на Драганица Иван Каменов и приписано ми от необразования кмет може кмета да си го завре точно в ануса на въоръжената ми съседка  любовницата на сестра му (според селото) го изпращам там аз!

Аз нямам законовите пълномощни права пред банките в България, но защо РПУ Вършец - Берковица глътнаха молбата ми за разследване банковите месечни транзакции на крадените от гладуващия умиращ тези шведски негови държаени пари шведска държавна помощ Фъерсшйерниинхсстйед от сметката в банка Нурдея на босия студуващ и гладуващ отвлечен и изолиран в дома на гаджето-анус на тати Петер на шефа му Андерсш Паулин до банковата сметка на влюбената в тати-ниня Петер Каллмир, моя заплашителна и бомбардираща гаражната врата на жилището ми три денонощия със серийни пиратки юни 2022  и кълнеща ме на филма моя заплашителна съседка - любовницата на кметската сестра и полицаите,

Според нощния шпионаж на свекърва ми Ингер  Каллмир с бялото й Волво юли 1987 г в дома в кв Скуугсликкан Уддевалла Шефът на дома Норртулл в който е отвлечен и гладуват до смърт Румен за животозастраховката г-н Андерсш Паулин изнасилвал с дъртия си персонал 21-годишния тати Петер оттогава и Ингер се разболя от рак и почина поради тези свои ядове. Паулин бе ревнив към мен на нощните смени на Петер появяващ се в апартамента на аутист Буссе в общежитието на ул Лиллбрексгоотан в кв Доалаберй 1987 г от никъде. Жена му отдолу е само за алиби. Паулин престъпи шведските закони и праксиз като отблъсна телефоните и не отговори на писмата на адв Рюби 2020 г когато Румен припада и го реанимират с линейка в болницата НЕЛ  след 3 месеца глад и кражба на парите му от първия му гудеман - двоен колега и приятел на Петер с шеф Паулин на работата им в младежки дом Юнгбсккен, г-н Томми Шиндхулт в чийто клуб жиу жицу тренира и сина на Тумас: Пиер Каллмир

image
 и когато адв Рюби притисна Томми за парите на Румен Томми ми изпрати по типично национал -фашистки и расистки един ред повръщащи човечета и си подаде оставката.


image
и тези транзакции стигат вероятно до банковата сметка или на нея или на нейната дъщеря, ухажваща Петер с пръстчета на Фейсбуук и лъжеща че е самотна и нещастна в любовта пък прибираща се с мъж в Драганица.

Глътнаха ги Тея транзакции у РПУ Вършец - Берковица и у Лъже-прокуратурата Берковица и тях! ( Та Нали вероятно ще получат пай от тях след трупа на Румен защо да ги разследват да не са луди?) 

Докато РПУ Вършец служи за чадър над бандата в Драганица и над пожарите, наводненията, вандалщината и източването ми по стотици хиляди лева, и е
 подменило заедно с Лъжепрокуратурата Берковица дек 2022 г извършителите на заплахите към мен:

бандитите на сътрудницата им моя Заплашителна съседка от с Драганица и кмета със сестра и майка -

със СВИДЕТЕЛИ, моля Ви се (полицаи които не правят разлика между "извършител" и "свидетел" нито Тайния им следовател без име я прави тая разлика при все напомнянията ми и до него!)

Подменили ги просто вместо да ги представят за каквото са с под-бандитите им тоест "извършители" - с главни свидетели  моля Ви се на заплашителната ми съседка нейни кръстници и дъщеря непозната ми на нейна приятелка магазинерка в селото. 

Моите свидетели хората на РПУ Вършец обаче още юни 2022 и до сега не пожелаха да да изчакат за тях предложен от мен списък с имената на такива нито да посетят и разпитат.

Не, не им липсва ориентировка във времето и пространството, просто лъжат поради корупция в Шоуто Баджанашкив гангстерландски район хиперпрестъпното село Драганица и надлежащите му шефове-покроеителиннс престъпната им сътрудничка и моя Заплашителната съседка от близкия град Вършец днес РПУ Берковица.

Много ми се иска да знам защо българската полиция, кметове и кривосъдие дискриминират някои деца и младежи днес у нас? 
Както и нас - майките на жертвите?

Може би сме Ви безинтересни живи и без 60 000 лв в плик под масата, порцелановите сервизи, жадно разтворени влажни устни, вагини и анусите на садистичните ви селски сътруднички,  и бутилките уиски на тати-мутра-ниня Петер Каллмир, без връзки с едните филми, снимки и документи в ръка?

Или моят живот и здраве като майка и животът на третия убиван член от моето семейство не сме достойни безпристрастни Вашите  правни и полицейски разследвания в днешната гангстерска коруптна България???

Моля, моля, Тошковците със семките в регион Драганица смятащи се за великите мошеници и заплашвачи кметско-сестренски Боркини с харесвани от модерацията на фейкчекръците на Фейсбуук позирания с пневматичната й пушка непроверена от РПУтата в селото:


image

В анонимни свои вицове кметската сестра или заплашва или се подиграва на малнутрицията на отвлечения и убиван у трафикингс на брат й и полицията и Прокуратурата мой син Румен Каллмир или като във вица вляво г-ца Радослава оправдава побоите на баща му-шееда-ниня Петер Каллмир над мен и над Румен и сестра му а има и сериозен опит за тяхно убийство което с вицовете си г-ца Радослава прикрива а именно станало с 30-тинс карате мятания голото тяло на деветгодишния срумен и на 13-годишната му сестра за добре заварил юли 2010 г в жилището ми в Монтана пред мен и баба му с цел убийства по трийсет пъти мятани всяко тяло по стените на хола и кухнята ни заради което аз и прекаралата няколко инсулта баба Галена участвахме в предаването Диагноза на Евроком у журналиста Жоро Ифандиев 

Ама моля Ви се какви равни права пред какъв закон сме имали аз гонена от Данчо Бирията на крак и от кметската сестра с кола и мотоциклет въоръжени с пневматични пушки от РПУ Вършец, залепилата се за врата ми съседка със сгъваемо джобно ножче и тояги и зли кучета?!?!?!?! От февруари до декември кажи-речи цялата 2022-ра година.

Бога ми, и аз с голи ръце и с пазарска количка да я въртя и се отбранявам от рипащите по лицето ми кучета  както и от гумите от джипа на кмета Каменов  и на сестра му ли (цяло село знае че пият и карат) ли (и имам филми и снимки че не се касае за мое въображение както ги излъга по кметски кмета-гангстер Иван Каменов,)?????????? 
фИЛМ с кмета сниман с камерата на телефона ми и със свидетел на мястото Георги Алексиев дементират лъжливото свидетелско показание на кмета Каменов пред РПУ Вършец че се касаело за мое "въображение", завардването от засада в джипа му и на 28 ноември 2022 е заснето е реалност: 

https://youtu.be/O-JN7xi73j8

Нека да не се самозаблуждаваме: защото:

Всичките тия чупения на прозорците и оградите ни от 20 години насам и кметски газения с коли в с Драганица юли- дек 2022 г са станали под надзора, преките заповеди и командването на Началника на РПУ Вършец - днес Берковица (!!!)

без грам дори единичен случай на издавани навреме и у жертвата (аз) налични нвкакви входящи номера за жалбите ми (!!!)

Лъже- разследванията им са основани върху лъжесвидетелските показания на самоизбрaлия се в село Драганица г-н кмет Иван Каменов и представляват хвърчащи листове без дати заглавия и входящ номер изписани от Лъже-прокуратурата Берковица у прокурорката Мария Соколова (ама абсолютно същата дама която 2009 г открадна от двора ми чисто новата бетонобъркачка на тати Петер като излъга че аз и някой си ловец Куздов от Берковица сме били моля Ви се мъж и жена понеже те двамата ходели заедно на лов в Драганишките гори с него - Куздов дам ми се похвали!)

Дебели пачки с поне 60-те бона на тати Петер  недекларирани хонорарите й пред МРС 2012 по 4-те му дела негов адв и  мокро пи4е от 90-годишната адв Александра Костова  и яки връзки в Шуро-Баджанашка Гангстерландия и влажни вагини и ануси - или мрете - ни нашепва тяхната Темида чрез убийството на Румен Каллмир в момента.


image

По селата както е в с Драганица ролята на НПОтата и на частните съдебни изпълнители изпълняват паравоенни въоръжени ебливи другарки - облечени в камуфлажни тениски https://familjentomovi-kallmyr.mozello.com/photogallery/#gallery_10466396-449
и развеждащи серливи магарета и стада  и кметове лъжесътруднички към местната полиция в случая РПУ Вършец от време бай Тошово Оно второ поколение в семейството й при това с вуйчо на работа в РПУ Берковица 


image


"Правила съм била собствено разследване" страхува се до смърт кмета-касапин-гъбар-гангстер Иван Каменов цитиран от прокурор Соколова в Лъже-Решението й на хвърчащ лист дек 2022 г.


image
А бащата на Съвестин не прави ли?
А родителите на други отвлечени деца хиляди в Швеция нямат ли собствени групи за разследвания на Фейсбуук?
Ако не го правех и ако не влизам на Фейсбуук както ми забранява Заплашителната ми съседка как щях да намеря шведски адвокат за децата си и дали не биха измрели от глад още в дома Атенагоурден още 2012 г или на нея не й пука тя е оставила първото си дете Камелия в наш Дом Майка и дете още като  малолетно момиче-майка.

Условието Ви е старото;

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ден и час за Румен на летище София!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(точно по филма му Собствената воля на Румен "Romens egna vilja", качен от мен звукозапис на наш телефонен разговор от март 2019 г)

- или ще се разприказвам из медиите и ще извадя скелетите на всеки от Вас и ще настоявам за доживотен затвор и за прокурорка и полицаи и за Деловодителката на РПУ Берковица в Съд в РС!

Много Ваши убийства знам и съм свидетел и на убийството на татко 2015 г и гробищата на Драганица бъкат от тях лайната Ви по гроба на татко няма да ми затворят устата!

Нямам нищо против сбърканите в главата и джендърите: любете се с колани по масите и на тезгяха в Пенсионерския клуб, в гората или където си щете. Но да взимате организирано чужди детски и младежки животи и да парадирате  на висок глас че седите над Темида е прекалено.

Моля за широко разпространение и публикации на всичко написано от мен, майка му относно организираното убийство с глад заради животозастраховката на българския младеж Румен Петров Томов-Каллмир 
... ... ... ... ... .... .... .... .... .... .... ... .... ... .... .... ....

FILM
Който желае да разбере къде беше майката на Румен Каллмир на Нова година 2022/2023 и какво се случи там може да си отвори и изгледа следния филм на линк:
https://youtu.be/kh_nFcRoAFA

Въобще една родителница много може да научи за организираната престъпност зад убийството на детето си в общините на Швеция и България ако проследи пътя на Парите.
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 564817
Постинги: 439
Коментари: 78
Гласове: 248
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930