Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2018 13:53 - Поняога се ебавам с троловете блог.бъг_е
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6691 Коментари: 50 Гласове:
29

Последна промяна: 20.08.2018 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image image


image
image image


image
image image
image





Гласувай:
31



1. starforlife - Ха наздраве!
19.08.2018 13:54
цитирай
2. getmans1 - НАЗДРАВЕ СТАР. ДОПИВАМ БИРИЧКАТА И ...
19.08.2018 14:36
НАЗДРАВЕ СТАР.
ДОПИВАМ БИРИЧКАТА И ЩЕ ПОЛЕГНА, ДОВОЛЕН.

АМИ, ЧЕ ДОВОЛЕН ЩЕ СЪМ СЛЕД КАТО СИ ПОГЛЕДНАХ ПРЕДИ МАЛКО В СРЕКМЕТО ВИДЯХ, ЧЕ ПОД ДНЕШНИЯТ МИ ПОСТИНГ СЪМ УСПЯЛ ДА ''УДАВЯ ЕДНА НОГО УМНА'' РИБА. ХА-ХА-ХА.

А КАК ПОЗНАХ, ЧЕ СЪМ Я УДАВИЛ ЛИ, МНОГО ПРОСТО, МЪЛЧИ СИ КАТО УДАВЕНА РИБА?!
цитирай
3. predatorkapredatorka - хахаххахахааххааа...бе „туй“..на мара ми мяза..
19.08.2018 15:05
Тагове: зузи 5см пишка и 50 грама мозък,

но, тага ти е универсален...и уникален!!!
мозъкът му е около 2г, пропуснах..
дед роден, най сетне..налапал некой джендърски сливенски..черен..маркуч..
безмерна досада и..злоба..пфуу..
цитирай
4. jitanosten - УСПЯ
19.08.2018 15:15
да ме развеселиш!
цитирай
5. kvg55 - starforlife,
19.08.2018 16:14
Цацата живее около отходните канали в морето, а пържените картофи директно увреждат мозъка.
цитирай
6. starforlife - Наминавам само да си взема картата, защото... физическите пари свършиха-ха-ха и пак отивам в същото кафене.
19.08.2018 18:16
Преди това ще мина през магазина да си купя грозде за вечеря.
ха ха ха

До по-късно, "изроди".
цитирай
7. absolution - Опасен си, Стар!
19.08.2018 18:17
:)
цитирай
8. cortana - :):):))))
19.08.2018 19:08
starforlife написа:
Наминавам само да си взема картата, защото... физическите пари свършиха-ха-ха и пак отивам в същото кафене
Преди това ще мина през магазина да си купя грозде за вечеря.
ха ха ха

До по-късно "изроди".
Парите ли бяха малко или бирата беше много? :)):)
:):):)))
цитирай
9. radostinalassa - Трови се като искаш
19.08.2018 20:29
Ще има много доволни " изроди".
цитирай
10. starforlife - ~ 11. radostinalassa
19.08.2018 20:52
Виж сега, драга...
Ти си болна!
Загнила си отвътре и никакви илачи няма да ти помогнат.
Само един олигофрен може да напише, че ще има доволни, схващаш ли?

А сега да допълня "отровите" като снимки в постинга, за да изпиташ оргазъм, че съм си "съкратил" живота.

Бааси идиотията...
цитирай
11. starforlife - ПС:
19.08.2018 20:58
Както се вижда от първата малка снимка от допълнената "втора серия" на "пиянските" ни запивки с приятели - взех мерки да неутрализирам вредния картоф и си купих магнезий. ха ха ха
Гроздето ли?
Него ще го неутрализирам с... грозде, ама втечнено. ха ха ха

ПС в ПС-а: Дървена професорке, круши и смокини могат ли да се ядят след 18 часа, че вече излапах порцията?
И, ако не знаеш - синята слива от плодовете е най-полезна за здравето. Това го зная от моя Приятелка - професор по въпросите на храненето със стаж в областта над 40 години, а не като теб...
цитирай
12. starforlife - ~ 12. radostinalassa
19.08.2018 21:06
Аз имам двама сина. Тоест - дал съм принос за положителния прираст на нацията.
А съм "осиновявал" доста Дечица през живота си.
А ти, нагло човече? Ти колко дечица роди и отгледа и на колко от домове за деца-сираци с нещо помогна?
М?
(Като от блога не излизаш и плодиш по десетки постинги дневно, та имаш и наглостта забележки да ми правиш.)
цитирай
13. radostinalassa - Като нямаш чувство за хумор, добре
19.08.2018 21:13
Аз съм болната. Ще ти пиша след 1 година.
цитирай
14. starforlife - ~ 13. radostinalassa
19.08.2018 21:20
Не знам дали си болна (физически)... Дано да не си!
Но със сигурност психически си пълно куку.

Защо изтри идиотските си коментари, а не ги остави, че да им се "радват" съблогърите? За по-голямо посмещище не можеш да станеш, разбери.
Просто с тях (както и със смехотворното поставяне на минуси) само показваше колко си и злобна и животоненавистна. А такъв човек със сигурност е болен. Много-много болен.
И лечението, мила, не става четейки и разпространявайки помиите, които ти четеш и плодиш тук, а по много по-различни начини, част от които засегнах в увисналия ми (след като ти изтри свои два) коментар под номер 12.

(Дано годината за теб да е не 365 дни, а 3365. ха ха ха)
цитирай
15. getmans1 - (Дано годината за теб да е не 365 дни, а 3365. ха ха ха)
19.08.2018 23:17
Слава Богу. че си с акъла си, че то след такваз люта закана по-лабилен човек би тръгнал към моста на влюбените.
знам, че в софия има такъв.

НА НЯКОИ УДАВЕНИ И НЕУДАВЕНИ РИБИ ПРЕПОРЪЧВАМ ПОСТИНГА НА КОРДОН, ЗА ЛЕКА НОЩ.
цитирай
16. starforlife - Ха добро утро и да ви репликирам сега на спокойствие.
20.08.2018 08:21
~ 2. getmans1
Ами сигурно това са... руски риби. ха ха ха
Защото то коя друга риба може да се удави?


~ 3. predatorka
Юле, отърси се от това във всеки профил да виждаш 2-3 блогърки.
И всъщност дали е Мара или Шапшала, Професорът или Олигофренът - това няма никакво значение: Аз се отнасям с всички, които не познавам реално като с НИК-ове. И ми е много смешно когато някой определя НИК като приятел. Това е ненормално просто.


~ 4. jitanosten
Радвам се. Значи следващата бира ще е от теб. ха ха ха


~ 5. kvg55
А къде остави бирата?
Тя неутрализира всичко вредно от цацата и картофките, така, че аз продължавам да съм си страаааашно 'убав и интелигентен. ха ха ха


~ 7. absolution
Нали?
Като безопасна игла.


~ 15. getmans1
Като дойдеш в София - ще те заведа.
Но той не е наречен така заради скачането от него на нещастно влюбени. И не очаквай отдолу да има река. ха ха ха
цитирай
17. vencivaleri1951 - "Понякога
20.08.2018 08:28
се "е--вам" с тролове", а най-вече със себе си. Не го правя нарочно второто, просто така излиза. Някои ще ми говорят за несъвместими храни, какво знаят те за "гурме"... Пържена цаца във фритюрник, пържени картофи в друг фритюрник...еех "кретени" . Не знаете , че мазнината и солта са най-"великите" подправки. Мен слушайте аз съм печелил кулинарни състезания. Няма вечеринка на която някой да ме е надял на кИфтета, варена и печена царевица, варени и печени компири... Ей с тези "кунки" които виждате над цацата и картофките взимам и пъхам в устата , която не виждате/показвам я само в обществена тоалетна/ Еее какво разбирате Вие там в пещерата..."кретените" ще ми разправят , че най-скъпите дестинации били все на места, където се пунтирало времето от "пещерите"-без мрежа, без телефон...дървени или варосани бунгала и храна и напитки извън Била и подобните и. Ба си, каква е тази дестинация без звезди, без Венеция , без ценоразпис на хранителни вериги. Дори и Венеция нямало. Ма тия добре ли са? Как така без мрежа ? А как ще се "е--вам" с троловете, как ще активирам многото си никове...Ба си троловете
цитирай
18. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951
20.08.2018 08:45
Другарю Венци, да започвам ли с "ти си идиот"?
Ма яж си варосаните гурме афъски бре, пич - кой ти забранява?
Някъде да съм казал, че пържените картофи и пържената цаца е полезна (както ти, "професионалистът" и в храненето смехотворно направи за китайската храна)? М?
Просто си ги хапвам и толкоз.
И на никого не натрапвам нищо (както ти го правиш).
Да те каня да ги опиташ? М? Както ти правиш, че да съм опитал великото ви китайско гурме във великия ви рилски хотел? М?

Къде ментално се срещаме, Другарю Венци, че отново ми се вреш в краката да изливаш менталната си жлъч?
И защо когато човек ти поставя нормални въпроси (визирам поставените ти под по-предходния ми постинг, които след малко ще повторя, лъжливо копелдаче), отговорите на които биха разкрили колко си фифи - ти мълчиш като риба, а сега си седнал лекции по ментална фекалия да ми изнасяш?


Та, Другарю Венци, да ти копирам един коментар, на въпросите в който ти мълчиш като риба, а си седнал цацата ми да обиждаш (Долу ръцете от цацата ми бре ей, ахмак с ахмаците! ха ха ха):
цитирай
19. starforlife - Част от 12-ти коментар тук: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/14/quot-mitarstvata-na-edna-dve-knigi-quot-chast-vi-ta-musala.1622678
20.08.2018 08:47
- Четвърто:
vencivaleri1951 написа:
Да си припомним от къде тръгна предложението ми. Ти възхваляваше своята Тойота Ланд Крузейро/дру, акто преди това 8 цилиндровия си "баварец"га на подобни кинти няма/ След това пък и "отсвири" моето фъци, като го сравни с твоя лап топл
Венци, да възхваляваш материалности е повече от тъпизъм и не приписвай свои възприятия на мои действия! Никъде не съм правил такова възхваляване и просто няма как това да се случи, а ти просто кривиш истината! Та, като започнем от това, че такова възхваляване никога, никъде не съм правил, стигаме до това да те приканя да ми покажеш къде например казвам, че "Тойота"-та ми е "Ланд Крузейро"?
Ти извърташ нещата (измисляш си ги) както дишаш, пич!
После ми покажи къде казвам, че баварецът ми е 8 цилиндров?
А това, че няма такъв автомобил на такава цена е толкова смешно, че просто се чудя как може да пишеш подобни глупости.
Коренно различни неща бях казал, Венци и за лаптопИТЕ ми. Беше нещо от рода, че само те струват колкото на кореша ти мерджана, защото 90/100 съм убеден, че не му е повече от 20-22 хилки, при все лалавизията вътре (която я има в почти всеки автомобил след 2010-та при по-високите нива на оборудване и впечатлява само сополивите циганчета.). "Тойота"-та ми е доста по-скъпа, а за бавареца (Които всъщност са два - ха ха ха - и Корти кара 320-ката.) да не говорим - споменах ти ориентировъчна цена, но това няма изобщо значение и дори е от тъпо по-тъпо да го засягаш в коментара си.

С две думи, Венци:
В 90% от случаите ти изкривяваш нещата както ти падне и пишеш абсолютно неслучвали се или неказвани от мен поне неща.
Това не е мъжко, пич, защото четат хора, които подвеждаш.
Никак, ама никак не е мъжко!
цитирай
20. starforlife - Всъщност, Другарю Венци, върнах се и друго да кажа:
20.08.2018 09:20
Хайде сега си представи, че картофките и цацата съм ги поръчал за кучето си, а аз просто съм си пил бирата.
Не става ли ебавката още по-ебаваща, след като изкарва наяве такива като теб, които търсят повод да излеят жлъчката си на припек? М?

Или ще кажеш, че нямам куче?
Ей сега ще го допълня в постинга, фифи.
цитирай
21. kvg55 - До 16. starforlife
20.08.2018 09:22
"А къде остави бирата?" - Бирата образува бирено шкембенце, което затруднява работата на сърцето.
цитирай
22. starforlife - ~ 21. kvg55
20.08.2018 09:35
Е да де, но аз нямам сърце, следователно и проблеми с бирата.
Наздраве!
цитирай
23. starforlife - А сега, за да бъде ебавката още по-... ебаваща се...
20.08.2018 09:36
Ще кача постинга на "първа" и отивам пак да се тровя с цаца, картофки и бира.
цитирай
24. getmans1 - До 23. starforlife /имитирам/
20.08.2018 10:11
Животните също трябва да се хранят здравословно .

СЕРИОЗНОТО, НЕ СА 80 А СТО И КУСУР ПРОЦЕНТА СА, СПЕЦИАЛНО ПРИ ТОЗ ИНДИВИД.
И, СТАР, УЧИ СЕ ОТ ХОРАТА.
ПИТАТЕЛНА, БИО И ГУРМЕ ХРАНА СЕ ПРЕДЛАГА САМО В ПИЦАРИИ С ДЪРВЕНИ МАСИ И ПЕЙКИ БОЯДИСАНИ В БЯЛО.

И ПАК ЩЕ ИМИТИРАМ.
ПАГУБНО Е, ДА ЗАПАЧВАШ С ТАКИВА ЗАБАВЛЕНИЯ ОЩЕ ДЕВЕТ И ТРИЙСЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ В ПОНЕДЕЛНИК.
ХА-ХА-ХА.
цитирай
25. krumbelosvet - Пошло
20.08.2018 10:17
Типично-пошло.
Немаш ли си друга работа, освен да изгадиш некого?
Жив и ЗДРАВ.
цитирай
26. cortana - Хайде и аз да се включа /неимитирайки Гети :):):)/
20.08.2018 10:22
Г-н Венци или другарю Венци, да правите забележки някому по отношение на храната и то особено когато сте пуснали лафа, че китайската храна била полезна, говорим за приготвяната в България, е повече от смешно. Вие усещате ли се въоще колко сте смешен?
Преди време се оправдавахте, че не Вие, а Жоро се бил присламчвал при Вас, но е видно, че е точно обратното. Да не говорим, че Жоро с основание Ви подиграва, че говорите и отговаряте на въпроси само това и на тези, когато и на които Ви изнася.
Той за пореден път Ви показва, че не той идва при Вас да се заяжда, а Вие го правите и то по просташки начин.
Той за пореден път Ви поставя въпроси, за това къде казва, че Тойотата му е еди каква си, а Вие за пореден път няма да се извинете за лъжите си, а ще продължите.
Прав е Гети, Вие не се на 80% лъжец. Вие сте на 99% такъв. :)

ПП: Жоро, май си объркал броя на 'прочитите' и не си го хвърлил на първа. :) Хей сега ще поправя тази 'несправедливост'. :):)
цитирай
27. cortana - Това е Вашето мнение и със сигурност на още доста блогъри.
20.08.2018 10:31
krumbelosvet написа:
Типично-пошло.
Немаш ли си друга работа, освен да изгадиш некого?
Жив и ЗДРАВ.
Но замисляте ли се защо е така? Замисляте ли се защо Жоро подиграва някого?
Като оставим настрана, че той е написал само едно 'Венциту Валериев', което да е 'пошло', осъзнавате ли, че всъщност Вие вземате страната на един лицемер и лъжец, който не се срамува да преиначава почти всяка дума на Жоро и всячески да се опитва да го подиграе? И както е написал той: 'Каквото повикало, такова се обадило'.
цитирай
28. starforlife - Вижте сега krumbelosvet и Корти...
20.08.2018 10:46
И двамата сте прави.
Но, krumbelosvet, Корти е по-права!
А, ако ти не го осъзнаваш сам - няма смисъл да ти го говори някой друг.

ОК, в израз на добра воля (защото отново кавам, че не аз се вра при ВВ да се заяждам с него, а той го прави) - аз ще премахна въпросната фраза от постинга.
А другото, krumbelosvet... В коментарите...
Провери отново и спрямо radostinalassa, и спрямо vencivaleri1951, кой и как започва приказката си тук.
Значи първата да ми кретенее, че вместо да правя деца, аз съм седнал да се забавлявам тук (при положение, че за мен е доказано, че имам таман две, а тя може и едно да няма)... Вторият да ми кретенее с някакви от тъпи по-тъпи празнолейкания по отношение пържене и мазнина при положение, че е изказвал пълната смехория, че китайската храна в нашите китайски ресторанти е полезна... А аз да ги галя с пачо перо?
Е нЕма как да стане ТУК.

ПС:
vencivaleri1951 написа:
Ей с тези "кунки" които виждате над цацата и картофките взимам и пъхам в устата , която не виждате/показвам я само в обществена тоалетна/
И като изключим, krumbelosvet, че ти защитаваш човек, притежаващ простотията да напише това за устата ми и тоалетната - стигаме до това, че въпросната ръка НЕ е моя, а на Приятеля ми Николай.
Тук дори изключваме факта, че ръката държи вилица, с която боде, а не взема директно както прави опит да вменява (пак казвам: волно или неволно) идиотът му с идиотите!

Схващаш ли, krumbelosvet?
Схващаш ли, че Другарят Венци си измисля разни неща (например какъв бил моделът на джипа ми или какъв бил броят на цилиндрите на друг мой автомобил), защото така е свикнал - да живее в лъжовност още по времето на Тато - и ги представя пред околните, опитвайки се (волно или неволно) да им ги вмени? М?

Според мен по-добре една "народна" цаца в компанията на нормални и земни хора, отколкото някакво си гурме в компанията на префърцунени (с напъните си да са такива и то без нужното покритие) комунистически снобарчета в някакъв си там хотел.
Надути, лигави, префърцунени парвенюта, които никога не могат да се зарадват на нещо чуждо, човешко, а им дай само да се дуят като въшки.

Нещо да кажеш по думите на въпросния, цитирани по-горе и коментара ми под тях, другарю krumbelosvet?
цитирай
29. cortana - ИМЕННО! ИМЕННО ЗА ТОВА ГОВОРЯ!
20.08.2018 11:09
starforlife написа:
...
vencivaleri1951 написа:
Ей с тези "кунки" които виждате над цацата и картофките взимам и пъхам в устата , която не виждате/показвам я само в обществена тоалетна/
И като изключим, krumbelosvet, че ти защитаваш човек, притежаващ простотията да напише това за устата ми и тоалетната - стигаме до това, че въпросната ръка НЕ е моя, а на Приятеля ми Николай.
Тук дори изключваме факта, че ръката държи вилица, с която боде, а не взема директно както прави опит да вменява (пак казвам: волно или неволно) идиотът му с идиотите!

Схващаш ли, krumbelosvet?
Схващаш ли, че Другарят Венци си измисля разни неща (например какъв бил моделът на джипа ми или какъв бил броят на цилиндрите на друг мой автомобил), защото така е свикнал - да живее в лъжовност още по времето на Тато - и ги представя пред околните, опитвайки се (волно или неволно) да им ги вмени? М?

Спаред мен по-добре една "народна" цаца в компанията на нормални и земни хора, отколкото някакво си гурме в компанията на префърцунени (с напъните си да са такива) комунистически снобарчета в някакъв си там хотел.
Надути, лигави, префърцунени парвенюта, които никога не могат да се зарадват на нещо чуждо, човешко, а им дай само да се дуят като въшки.
Нещо да кажеш по думите на въпросния, цитирани по-горе и коментара ми под тях, другарю krumbelosvet?

Нещо да кажете, krumbelosvet?
цитирай
30. kvg55 - До 22. starforlife
20.08.2018 11:16
Хайде, хайде, нямал сърце. И никога не си имал кардиологични проблеми с някоя дама, блогърка или друга. А децата ти щъркелът ли ги донесе?
цитирай
31. starforlife - ~ 30. kvg55
20.08.2018 11:20
kvg55 написа:
Хайде, хайде, нямал сърце. И никога не си имал кардиологични проблеми с някоя дама, блогърка или друга.
Ами, че да! Не съм имал!
Виж те с мен...
Ама това си е техен проблем, не мой.

kvg55 написа:
А децата ти щъркелът ли ги донесе?
Виж тук се чудя как да ти отговоря...
Единият ми отговор може да бъде:
Естествено! Че кой друг?
А другият: Не бе! Свръхзвуковите ракети на Русия ми ги донесоха. Повити в плазма.
ха ха ха
цитирай
32. dekost - много заблудени хора
20.08.2018 11:43
Човек, който мисли бирата, цацата и пържените картофи за вредни, със сигурност няма да живее дълго. Първо защото самите тревоги за вредни храни скъсяват живота поне с 20 години. Второ защото ако не ядеш тези нормални неща, какво остава? Много е вероятно да се храниш с истински отрови, които са те излъгали че са "полезни".
цитирай
33. vencivaleri1951 - Жоро, преставаш да ми бъдеш смешен-ще взема да те намразя
20.08.2018 11:50
как ще даваш на кучетата си картофи...!? Кучетата нямат тези ензими които разграждат и преработват картофите-и задстомашна жлеза нямат-сладко не бива също да им се дава. Известно спокойствие ми остава, че често си "програмираш" хей така гледайки тавана и не мъчиш кучетата си -а имаш ли въобще, след като казваш че им купуваш картофи-кой да ти каже?
Баровец си ти Жоро, след като с "баварци" зпочна да обзавеждаш и никовете си.:)
Жорко, аз не бях добър ученик, но помня че учихме за хипербола. Какво е хипербола ли ? Ами например да хванеш цаца, а да съобщиш, че си хванал кит. Имаше български филм "Кит", поантата на който общо взето беше същата-цаца-кит. Само че висшестоящите колеги на татко ти, не схванали , а и не понесли хиперболизирането във филма, взеха , че го свалиха от екран.
Хиперболата в нашия случай Жорко бе предизвикана от диалога Ви с Вмир , където ти
разказваше за бавареца си с възхищение едва ли не и се отнасяше с презрение/пак едва ли не / към мерцедеса. После се появи и Тойотата и се попитах дали не колекционираш коли, след като хвърляш толкова кинти за скъпи коли. Не си ловец, а и правиш поне по 20 хиляди крачки на ден, а през уйкендите към 40. То човек може да си помисли , че си си ги купил за спаринг партньор-да тичаш или вървиш след тях

като измориш Тойотата, почваш БМВто... Ето такива въпроси ми се въртят в главата спрямо особата ти. Като ти казвам , че си вундеркинд се обиждаш. Ами смятай-поне 3 часа на ден ходиш, после поне 6 ме правиш за смях в мрежата, програмираш, ядеш цаца, пиеш бира и непрекъснато ни съобщаваш коя си е--л Пък защо си вундеркинд!?

Сега за картофите и цацата. Всички обичаме пържени картофи и пържена риба. Само , че за кулинар какъвто се представяш подобна маса трябва да е ерес. И не става въпрос за вредно или не, а за възпитание на вкуса. Какво е пържена цаца. Гребната маса органично вещество и изпържено с много сол и употребявано олио. Картофите общо взето са същата история. И това в комбинация...Може да ти харесва , няма лошо, но не говори за кулинария. Дядо ти е хвърлял в Панагюрище буци сол на животните, но не е говорил за кулинарно изкуство. Когато преди време , ти говорех за съвместимост на храните/ и ти го напомни/ имах предвид подобни изпълнения.
А за източната кухня , да имаш да вземаш-тя освен , че е вкусна е и много щадяща. Там се пържи наистина, но под много висока температура и просто се запечатват продуктите. Не бъркай тази кухня с някои ресторанти където наемат китайци, виетнамци и прочие и купуват продуктите от веригите.
цитирай
34. starforlife - ~ 32. dekost
20.08.2018 12:15
Заблудени не - прави са по принцип.
Но дето има една приказка "Веднъж се живее"...
Някои като си мислят, че с това или онова ще им пораснат криле - ми аз не им преча и не ходя да ги критикувам.
Не мога да разбера защо те се врат мен да критикуват и то размахвайки нравоучително пръст?
(Всъщност то ясно защо. Защото са комплексари.)

Затова: Наздраве със студена бира и топла цаца, пък Другарят Венци нека си злобее. То откакто падна соца друго не им остана на такива.
цитирай
35. starforlife - ~ 33. vencivaleri1951
20.08.2018 12:18
Другарю Венци, чудя се защо ме/ни занимаваш с твоите душевни терзания?
Ма мрази ме бре, човеко! Кой ти забранява или ти води лекции да не го правиш?
Ти си този, който досажда. Аз ще се радвам да задоволя някаква твоя нужда от мразене, а няма да ти размахвам пръст. Просто ще си ми още по-смешен.

Но стига толкова за повърхностните ти (имаш способността да мразиш - аз лично никого никога не съм мразил, но то е 'щото съм невеж) душевни страдания.
Да отделя малко внимание на новата порция извъртания и преиначавания, които ни поднасяш в новия си коментар:
Първо: Къде казвам, че картофките съм ги дал на кучето си бре, пич? Ти от ебавки разбираш ли или си глътнал бастун?
Виж част от цацата да - дадох я не само на моето куче (което стои чинно в единия ъгъл на двора на заведението и не мърда от там), а и на едно на една засукана мадама.
Да бре! Понеже "съм"... нали... "ловър" - та рекох така да завържа нещата с нея.
И кученцето й като се курдиса до стола ми... Като ме гледаше в очите и лапкаше подаваната му от време на време цаца... Аха-аха да й каже да ме вземат у тях. ха ха ха
Второ: Факт! Едното ми "БМВ" (номерът му е 1234, небесно-син металик) го кара вече 3-та година... един от НИК-овете ми. ха ха ха
Теб това дразни ли те?
("Тойота"-та всъщност е с номер 0987 - това за протокола, че да го прочете Градския и скоро като го взема да пием по бира с цаца с Поета Валери Станков - да види лъжа ли или не)
Трето: Изгуби шанса да подмяташ, че никакъв програмист не съм в момента, в който отказа да изправиш родата си, че да видим кой е по-добър. Това схващаш ли го?
Абе не съм бе. Клошар съм! Който маа пържени картофки и цаца и смуче бира.
Е да де, но не аз се страхувам от среща и премерване на Интелект, а такива като теб.
Четвърто: Хайде сега покажи мястото, където казвам, че не съм ловец?
Че нали писах бре, Другарю - и вчера "отсрелях" една бамбина, на която бедрото започваше от сливицата.
Пето: Хайде сега покажи мястото, където казвам, че през уикенда изминавам по 40 км?
Писах, че се случва когато правя кардио във фитнеса, но откъде накъде ти ще изкривяваш, че се случва в събота и неделя? М?
СХВАЩАШ ЛИ КАК ПОСТОЯННО ТИ ИЗКРИВЯВАШ ДУМИТЕ НА ОКОЛНИТЕ КАКТО НА ТЕБ ТИ СКИМНЕ И ЗАТОВА СИ ПРОСТО ЕДИН ЛЪЖЛИВ ЛИЦЕМЕР?
цитирай
36. starforlife - Не на последно място:
20.08.2018 12:36
Другарю Венци,
какво ти влиза в работата какъв съм аз бе, пич?

ОК: Дилетант в кухнята съм. Нямам нито един автомобил. От програмиране грам не разбирам. Нещо повече - безработен съм и по цял ден гледам в тавана. Обличам се от секънд хенд и то безвкусно. Децата ми се срамуват от мен.
...
Просто се чудя защо се пънеш да се пънеш?

А, да, за крумбелосвет: Погледни колко изрични постинги Другарят Венци ми е посветил и после ми лалосвай и ти, че аз с него... нали...
Аз просто за 2 мин. си написах една ебавка вчера спрямо тролът зузи, а Другарят изцъфтя. Или не говоря правдата?
цитирай
37. starforlife - И още не на последно място:
20.08.2018 12:40
Понеже гледайки в тавана съм си програмирал Кортана да ме известява за туй-онуй и току що ме информира, че си се логнал (отново) в 12:37 ч.

Дай отговори на въпросите, Другарю Венци. А не продължавай с идиотията си.
Да ти ги повтарям ли или ще си ги отсееш от по-горе?
цитирай
38. vencivaleri1951 - То и крачката ти метър... Не съм казал километри, а крачки и ти го написа.
20.08.2018 12:40

Крачкомера ти в телефона показал 20хиляди, което било норма при теб, а през почивните дни 40. Това са твои думи.

Аз също не бих казал , че мога да мразя, но за деца и животни намразвам. И цацата не е добре да я даваш-не разбира се като картофите. Просто ензимите са им различни. Кучетата са общо взето на възраст като хората, но различна е им храната през еволюирането им. Тоест готовата като за хора храна те не я усвояват-при тях пересталтиката е много по бърза, както и всички други процеси. Силно манипулираната храна/като при човека/ не е вредна, но и ефектът малък-по голяма част я изхвърлят без да могат да я обработят напълно. Има хора които дават на кучетотова което и те ядат-от любов казват. Да ама кучетата им гладуват-първи признаци-раздразнителност, козината повяхва, почват да се чешат макар и обезпаразитени. Скубят се и се пълни по бързо аналната им жлеза. И това идва от тъпченето без смисъл-все едно да ядеш само чипс-за тях сготвената храна е с полза като чипс.

starforlife написа:
Другарю Венци, чудя се защо ме/ни занимаваш с твоите душевни терзания?
Ма мрази ме бре, човеко! Кой ти забранява или ти води лекции да не го правиш?
Ти си този, който досажда. Аз ще се радвам да задоволя някаква твоя нужда от мразене, а няма да ти размахвам пръст. Просто ще си ми още по-смешен.

Но стига толкова за повърхностните ти (имаш способността да мразиш - аз лично никого никога не съм мразил, но то е 'щото съм невеж) душевни страдания.
Да отделя малко внимание на новата порция извъртания и преиначавания, които ни поднасяш в новия си коментар:
Първо: Къде казвам, че картофките съм ги дал на кучето си бре, пич? Ти от ебавки разбираш ли или си лапнал бастун?
Виж част от цацата да - дадох я не само на моето куче (което стои чинно в единия ъгъл на двора на заведението и не мърда от там), а и на едно на една засукана мадама.
Да бре! Понеже съм... нали... "ловър" - та рекох така да завържа нещата с нея.
И кученцето й като се курдиса до стола ми... Като ме гледаше в очите и лапкаше подаваната му от време на врме цаца... Аха-аха да й каже да ме вземат у тях. ха ха ха
Второ: Факт! Едното ми "БМВ" (номерът му е 1234, небесно-син металик) го кара вече 3-та година... един от НИК-овете ми. ха ха ха
Теб това дразни ли те?
("Тойота"-та всъщност е с номер 0987 - това за протокола, че да го прочете Градския и скоро като го взема да пием по бира с цаца с Поета Валери Станков - да види лъжа ли или не)
Трето: Изгуби шанса да подмяташ, че никакъв програмист не съм в момента, в който отказа да изправиш родата си, че да видим кой е по-добър. Това схващаш ли го?
Абе не съм бе. Клошар съм! Който маа пържени картофки и цаца и смуче бира.
Е да де, но не аз се страхувам от среща и премерване на Интелект, а такива като теб.
Четвърто: Хайде сега покажи мястото, където казвам, че не съм ловец?
Че нали писах бре, Другарю - и вчера "отсрелях" една бамбина, на която бедрото започваше от сливицата.
Пето: Хайде сега покажи мястото, където казвам, че през уикенда изминавам по 40 км?
Писах, че се случва когато ходя във фитнеса, но откъде накъде ти ще изкривяваш, че се случва в събота и неделя? М?
СХВАЩАШ ЛИ КАК ПОСТОЯННО ТИ ИЗКРИВЯВАШ ДУМИТЕ НА ОКОЛНИТЕ КАКТО НА ТЕБ ТИ СКИМНЕ И ЗАТОВА СИ ПРОСТО ЕДИН ЛЪЖЛИВ ЛИЦЕМЕР?

цитирай
39. starforlife - ~ 38. vencivaleri1951
20.08.2018 12:45
Абе, льольо... Ти не разбра ли, че те диагонализирам бе?
ОК - сигурно си написал "крачки", а не "метри".
Това ли е най-важно бе, трол смешен?
И осъзнаваш ли, че една крачка на един мъжАГА е поне 75-80 см. и къде са 40 км. - там са и 40х0,8 - 32 км.

После: Стига с тези напъни да блеснеш как видиш ли знаеш колко са вредни картофите за кучетата и колко съм зле като обща култура аз, ЗАЩОТО Е ТОЧНО ОБРАТНОТО!
Първо, картофите за кучетата са вредни на базата на съдържанието на соланин, но са вредни точно колкото за хората.
Да не говорим, че соланинът се "разпада" при термична обработка.
Второ, ти наясно ли си колко много храни с картофи има за кучета?
Скъпи храни с картофи!

Въобще, осъзнаваш ли как натроли този постинг с комплес?
ТИ ОСЪЗНАВАШ ЛИ КАК ОТ ЧУЖДИТЕ СЛАМКИ ПРАВИШ ГРЕДИ, А СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛАЙНА НИ ГИ ПРЕСТАВЯШ ЗА ТЕМЕНУЖКИ?
Та...
Да чуем:
- Къде казвам какъв модел е джипа ми "Тойота", че ти цитираш конкретен?
- Къде казвам колко цилиндъра е "БМВ"-то ми, че ти цитираш конкретни?
- Къде казвам куп други неща (част от които съм споменал по-горе), че ти ги поднасяш на околните като казвани от мен?
(Дадох само няколко примера от десетките твои преиначавания или измисляния.)
ЛЪЖЕЦ СИ ТИ, ДРУГАРЮ!
ЕДИН ОБИКНОВЕН КОМПЛЕКСИРАН ЛЪЖЕЦ!
цитирай
40. getmans1 - ХА-ХА-ХА, УМИРГАМ ОТ СМЕХ КОЛЧЕМ ...
20.08.2018 13:47
ХА-ХА-ХА, УМИРГАМ ОТ СМЕХ КОЛЧЕМ СПРА КОСАЧКАТА ЗА МАЛКА ПОЧИВКА И ЦИГАРКА.
ТОЧНО НАВРЕМЕ СВЪРШВА С КОСЕНЕТО ЗАЩОТО ГЛЕДАМ, ЧЕ И НА ПОСТНИГА ТИ МУ ИЗТИЧА ВРЕМЕТО ЗА ТОВА, БЛАГОДАРСКО, ЧЕ МИ ОСИГУРИ ВЕСЕЛИ ПОЧИВКИ.

ВЕДНЪЖ СТАР, ТИ МЕ ЗАПИТА ЗАЩО ПИША ПОШЛОСТИ, СЛЕНГ И СЕ КАЛАМБУРЯ С ЕЗИКА.
МИ НАРОЧНО СТАР, И АЗ СЕ ЕБАВАМ С ТИЯ ДЕТО ОБИЧАТ ДА ХИПЕРБОЛИЗИРАТ ДОРИ НЕПОМИСЛЕНИТЕ МИ МИСЛИ.

СЕГА ЩЕ СКОКНА ПРИ КОРДОН ДА ВИДЯ КАК БАЛКАНСКИЯ ГЕРОЙ ХИПЕРБОЛИЗИРА ЕВРОФИЛИТЕ.

цитирай
41. novitejivotni - https://newizv.ru/news/tech/17-04-2018/nichego-svoego-sssr-voroval-vse-podryad-ot-oruzhiya-do-bizhuterii
20.08.2018 22:07
ЗА ПОЛЕЗНИТЕ ИДИОТИ
цитирай
42. krumbelosvet - Аз не следя личните интриги
20.08.2018 23:29
Венци винаги ми е изглеждал уравновесен и почтен, освен начетен. Ако наистина той е писал това за тоалетни и пр., трябва да е бил погнусен и предизвикан от нещо още по-. А автора съм запомнил с чувствата му напомнящи подскачащите митинги.
цитирай
43. cobracapelo - Божкее!
20.08.2018 23:35
Цацата била гребната маса органично вещество:-) Явно само кит признаваме за риба:-))
цитирай
44. starforlife - ~ 42. krumbelosvet
21.08.2018 00:59
Тук не иде реч за интриги (говоря от моя страна, а от страна на въпросния - такива постоянно плете той поне спрямо мен) и особено лични.
Че кой да е написал това за тоалетните бре, Круме? Ти четеш ли въобще или просто пишеш по инерция? Та нали отгоре го има в негов коментар! Или аз хакнах профила му, за да създавам интриги?
Въпрос: Постнал съм снимка, направена в огледалото на санитарния възел (не тоалетната) на МОЛ-а... Просто докато съм си мил ръцете, съм се сетил за нещо от тук и съм решил да се щракна. Напълно нормална снимка. В цял ръст. Облечен. Без грам пошлост.
И сега внимание: Комплексарчето лилипутче Русть0 се емва цял постинг да ми прави как видиш ли съм бил фотошопирал, защото нямало как раменете ми да са с ширината на вратата! Не е ли смешно и жалко какви учители, без грам логична мисъл явно, учат Децата ни? М?
А въпросният преиначава съдържанието и "посланието" на снимката. На това ли му казваш почтеност? Да ме виждаш да пиша, че в цикламена риза на неговата възраст изглежда като педал? М?
Погнусен? От какво? От сакото ми, което отново по негови думи било демоде и дори купувано от секънд хенд? Схващаш ли? Кой нормален човек пише цял постинг и за това - за спортното ми (подчертавам) сако? М? Почтеният? Уравновесеният?
Кой пише постинг, преиначавайки какво казвам по отношение на една нищо и никаква покупка на книга? М? Почтеният?
...
Я прочети последните няколко изречения в ето тази изява на въпросния:
http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2018/06/24/ogledalce-ogledalce-ia-kaji.1614104
пък пак кажи, че съм простакът аз, ако някой път му напиша, че "млякото" ще му го натъпча в мръсната уста, докато му излезе през дъртия гъз.
Защото аз нямам проблем да му го напиша, а и да му го сипвам с лъжица "млякото".
Но не си ме видял да го пиша, а още повече да го правя, нали?
...
Просто позачети само дори заглавията на постингите му и сам ще се ориентираш кои са посветени на моята скромна персона и ще видиш своя герой в друга светлина може би.
Защото аз например тази му изява-"приказка" не я бях чел, но сега му казвам тук:
ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, АКО ИМАШ НЕБЛАГОРАЗУМИЕТО НЯКОЙ ДЕН ДА СЕ ИЗПРАВИШ ПРЕД МЕН, ОБЕЩАВАМ ТИ, ЧЕ ТАКА ЩЕ ТЕ СТИСНА, ЧЕ ЩЕ СЕ ПРЕВИЕШ АМА ТОЧНО ДО НИВОТО НА СОБСТВЕНАТА СИ КАНЕЛКА ЗА ВЪПРОСНОТО "МЛЯКО" И ЩЕ БЛАГОСЛАВЯШ ФАКТА, ЧЕ ТЯ ОТДАВНА Е ПРЕСЪХНАЛА И ТОВА ТЕ СПАСЯВА ДА ВКУСИШ ОТ НЕГО! НО ПЪК "ЛИМОНАДКА" ЩЕ ВКУСИШ, БЪДИ СИГУРЕН!
цитирай
45. starforlife - ~ 43. cobracapelo
21.08.2018 01:05
Е, не. Слонът също е риба.
Особено онзи, по-големият брат на нашия слон.
Разбира ти на теб главата от "гребнати маси органично вещество".
Но пък и да не ти пука - има ли хмелно такова - всичко е ОК.
цитирай
46. starforlife - А, да, Круме... И още нещо...
21.08.2018 01:11
При ето тази (мисля) изява на въпросния:
http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2018/05/05/joro-joro-bichme-si-dragi.1607057
Дама от блога му разкрива в коя компания работи с изричната молба да не го прави достояние пред всички, а той точно това прави!

Ееее, Круме, това ли е поведението на почтения човек (за мъж няма да говорим)?
Просто ми отговори, ама хей така, безпристрастно, а не клонейки към търсене на негова защита само и само понеже изповядате еднакви политически убеждения.
Защото аз с убежденията му проблем нямам.
"Имам" проблем с постоянните му лъжи и/или изкривяване на истината и основно мои думи, постъпки, компетенции и т.н.

Та, Круме...
Подадох ти само две топки (негови постинги).
Как ще ги отиграеш?
цитирай
47. krumbelosvet - Моля извинение, starforlife, комент46
22.08.2018 12:10
Съжалявам, че се набърках м/у стари приятели. Нема повече. Да отсъдиш верно между БЛИЗКИ хора, е трудна работа...
цитирай
48. vmir - Мали, що полюция изплискал ВВ1951 в блога си,
22.08.2018 16:33
тоя е или с лапешки акъл, или жена не му е пускала поне 10-20 години и е настървен за женска кълка като болшевик за държавен преврат.
цитирай
49. vmir - Венци, много си далеч от реалността, човеко! Виж се какви ги измисляш:
22.08.2018 17:46
ВВ1951 написа:
Хиперболата в нашия случай Жорко бе предизвикана от диалога Ви с Вмир , където ти
разказваше за бавареца си с възхищение едва ли не и се отнасяше с презрение/пак едва ли не / към мерцедеса. После се появи и Тойотата и..."


Как можа да измислиш, че с Жоро ще си губим времето за толкова глупави теми и твърдения; не можеш ли да измислиш нещо по-правдоподобно; ти ме хвърли в оркестъра, чак забравих как се активизира въпросителния знак...
цитирай
50. cortana - Вмир, привет! :)
22.08.2018 22:55
Полюцията става на сън. При Валериев това е перманентно състояние на съзнанието, доколкото вече явно е трезво неговото.
Убедих се вече десетки пъти, че ако Валериев каже, че е ден, трябва да погледна дали луната е пълна или не.
Смело мога да кажа, че до момента не съм срещала човек, който така да извърта нещата и лъже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589835
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031