Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2017 12:05 - Вучето търси виновника, който тормози последните останали девственици
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2323 Коментари: 2 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Седим си със сестра ми една гореща юлска вечер на терасата на благоевградския ни апартамент край реката, пием “облаци” със салата и никак не се наслаждаваме на веселата детска глъч, която кънти из махалата.

Разбира се, похвално е, че децата са навън и упражняват мускулатурата и на долните си крайници вместо само тази на двата си палеца, докато играят Battlefield и Call of Duty, обаче бихме предпочели да не слушаме как третокласници се псуват на майка и си викат “п**рас”. Не че ние сме расли в Уиндзор и не сме се ритали, обиждали и плюли, докато играем на “Стражари и Апаши” пред блока, ама това тяхното е направо безобразие. Тъкмо си фантазирам как се надвесвам над парапета и церемониално изливам върху главата на деветгодишните гейчета една тенджера супа от вчера (която и без това изобщо не ми се беше получила), когато от транса ме изважда една идея по-нестандартна обида от другите:

Млъкни, ма Виолето! Виж се каква си девствена и тогава пискай, че Иво те е погледнал. Баш пък тебе ще погледне!

Знам я аз акселарацията, ясна ми е напълно. И даже я уважавам заради това, което прави с телата на човешките индивиди. На практика вече можеш да пратиш 13-годишния си син да купи една каса мастика и водка за гостите, понеже няма и да се сетят да му поискат лична карта. Не само защото на продавачите не им пука на кого продават алкохол, ами и защото на ръст е като 19-годишен. Обаче издължаването на тялото води до неизбежното правопропорциално забързване на биологичните процеси в него.

Още на: 
https://mamamia.bg/v-spalnyata/devstvenostta-li-e-naj-moderniyat-porok/




Гласувай:
3



1. 4huddovi6teto - Руското лайно е най вкусно, топи ми ...
26.10.2017 19:54
Руското лайно е най вкусно, топи ми се в устата. Чу
цитирай
2. raders - И какво искаш да кажеш с това, мила?. ...
26.10.2017 20:50
И какво искаш да кажеш с това, мила?..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 687222
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930