Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2017 17:47 - Навредих . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 649 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2017 11:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наредих на много хора . . нека да запозна с това може би че всичко опира до вината в мен която изпитвам и се чувствам зле наредих на мои близки приятели роднини с поведението си и избухливя си нрав дано всичко да се оправи и хората на които по някакъв съм навредил да е останало кътче място да ми простят за държанието ми обидите и всичко хората не разбираме реално това че има духвоен свят в които човек за които мислим се свързваме с него на определена вълна и ниво и там може да се случат куп неща . . нооо да това е тема която искма да коментирам и ще я коментирам малко по натам в друга тема сега искам да се доизкажа с това че навредих много с поведението си и същевременно виня за всичко себе си а знам че нямам вина за всяко едно нещо което се случва защото това би било много егоистично да обвиня само себе си за всичко което се случва около мен ! но реално за хората към които аз имам вина ( съм виновен ) ще го изкажа тук тъй като не бих искал и не бих се извиниил на хората в очите защото сега се извинявам а после пак грешаа аа нааалии но това да . . хах няма да го доизкоментирвам но тук искам да се извиня за всичко случило се случващо се и искренно в душата ми ако е останало вече нещо въобще такова ;д се моля ако има сила да ми прости за обидите и куп другите неща и това че като цяло аз като човек съм непослушен ! Господ пред мен аз след него и дай боже хората да станем по сплотени и да се уважаваме повече на този свят няма нищо по важно от това !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52905
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031