Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 11:04 - W.W. без Вучето слуша Джъстин Бийбър, но двамата заедно залавят терорист
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1949 Коментари: 5 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image(Една история на W.W.)
Вижте, главата ми е пълна с факти, като например, че най- голямата водноелектрическа централа в света е „Три Горджъс Дам“ и е изградена на река Яндзъ в Китай, както и че международната организация ООН е създадена на 24 октомври 1945, а постоянните членки на Съвета за сигурност са САЩ, Русия, Китай, Обединеното Кралство и Франция. Знам също и че Ислямът е най- младата от главните монотеистични религии, както и най-бързо разпространяващата се. НО знам и че певецът 
Usher е откривател на „чудото“ на днешната музика, наречено още Джъстин Бийбър, чиято бивша  приятелка се казва Селена Гомез, с която са ходили поне две години. Известен ми е и фактът,  че  New York Times постави родната звезда Азис в класацията „25 песни, които ни показват накъде отива музиката“ (макар че това последното, признавам си, трябваше да го проверя, защото исках да съм сигурен, че не ме е ебал имп1 в ушите или че не съм бълнувал).  

Проблемът при мен лично не е в липсата на информация, а по-скоро в това кога да използвам подходящата информация в определена ситуация. Ето например, вместо да мисля над структурите на ООН за държавния си изпит, аз размишлявах над това, използвайки iMessage2 на ай-фона си, ай-батерията ми пада много по-бавно, отколкото като използвам WhatsApp3 или Viber3.   АЙ-СИК-ТИР!!!

Та да си дойдем на думата, която исках да думам! С Вучето много обичаме да обсъждаме разни теми и, виждате ли, ние не се спираме само на познати, непознати, известни, неизвестни някакви си личности, не! Ние също така можем да водим диалози над ситуациите в Сирия, любовните трепети на младите, моногамните връзки на привидно много по-интелигентните животински съсловия в трофичната пирамида от тези, които би трябвало да седят на върха (някои животни  наистина са по-умни от хората!), а една особено любима наша тема, която излиза на дневен ред предимно, когато сме употребили, е защо, да му ебеш майката, Милен Цветков го обличат постоянно в син костюм с червена или розова вратовръзка? А  точно този момент аз самият се питам  защо, да се еба, гледам Милен Цветков?!

Новото амплоа, в което Вучето се вихри, a.k.a. „лайф коучинг“, мен лично ме напряга. Виждате ли, тя е мъдра и умна, ще ви даде добър съвет,  не там е проблемът.  Проблемът е как този съвет ще бъде доставен от нея. Защото, да кажем, имаме следният казус: Гина е жена на 37, Гина е депресирана, Гина има 20 банички, от които е изяла 17. Директният въпрос, който Вучето би задала е:

 - Ама защо носите клинове?

 Не очаквайте Вучето да подходи по малко по-дипломатичен начин като първо попита Гина: „В кое училище сте учили? А помните ли първата си любов?“ и прочее. Вместо това тя направо прекатурва кошера и пчелите се разхвърчават навсякъде. А Гина седи и реве още повече, отколкото отпреди да се обърне към Вучето за лайф коучинг.

Ама какво съм седнал да анализирам нетактичността и лудостта на Вучето, когато аз самият  в момента слушам Джъстин Бийбър, докато тя със сигурност съветва Гина как най-лесно може да си намери G-точката!

Ех, знам, че тръпнехте в очакване да чуете  историята за терориста, но този път наистина обещавам, че ще ви я разкажа другата седмица.

______________________________________

1. Имп (от англ. Imp) е митологично същество, нещо средно между фея и таласъм. В поведението си са диви и необуздани и често са склони да навреждат на хората с безсрамните си шеги и съвсем небезобидни закачки и лъжи.

 2. iMessage е система за изпращане на съобщения в реално време, разработена от компанията Apple.
3. Тези приложения ако не знаете за какво служат, със сигурно живеете под някоя скала.

 




Гласувай:
1



1. tera - Много, ама чак много екзистециално!
31.03.2016 22:07
Затова и дотук нЕма коментари, защото нЕма как да са на нивото на тази екзистенциалност (pardonne moi за тавтологията).

К'во ли исках да кажа и аз забрайх, но пък според мен с туй адски се вписвам в посланието на поста.
:)
Това е само намиг, майтапя се!
цитирай
2. vukovska - Ами такава е нашата екзистенциалност, душа...
31.03.2016 22:13
Не че не ни вълнуват социално ангажираните сюжети, но има прекалено много скучаещи домакини и инвалиди по болест, които пишат за извънземните, политиката на Путин, бежанските вълни, корупцията по високите етажи на властта в страната, фолклорните традиции, свързани с различните религиозни празници и прочее. Така че ние си пишем за нашия си живот. Пък който чел - чел, който - е*ал, е*ал :)
цитирай
3. tera - Не бе душа,
31.03.2016 22:27
та*ак да става, затова коментирах.

И на мен ми писна и от Путин, и от Путьовица (жена му искам да кажа, не друго..., май бившата ...), затова да прокоментваме моментите, щото не се знай колко са ни останали предвид международното напреганье...

цитирай
4. vukovska - Знам
31.03.2016 22:32
I was being ironic.
цитирай
5. tera - Me too
31.03.2016 22:34
:P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 688525
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930