Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2014 22:14 - As simple as it gets
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3508 Коментари: 11 Гласове:
3

Последна промяна: 11.09.2014 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Преди няколко дни приятелят ми W.W. ме попита защо никога не го споменавам в блога си. Не че го чете, ама знае, че така. Смотолевих нещо, което със сигурност не е разбрал, понеже връзката по вайбър беше слаба. А си говорихме по вайбър, понеже не съм го виждала на живо вече от хиляда години – замина за Тексас още в началото на лятото. Щял да дои крави, облечен в карирана риза, или да се подготвя за първата аргонавстка мисия с цел среща с извънземен разум  в Космическия център „Линдън Джонсън“ в Хюстън – не разбрах точно кое от двете. Както и да е – рекреативните му и професионални занимания в Америка не са от значение за тоя пост. Важното в случая е, че в крайна сметка реших да си наруша принципите и да напиша нещо за него. А това е трудно! Понеже е много лесно да се пише за разни Божановци и Кака Мари, обаче за по-личните неща и близките хора  нещата стоят по-различно. Животът не е МTV клип, в който Риана търка задника си о ръждясал радиатор и реве за загубената любов, без обаче това по никакъв начин да се отразява на грима й. В живота всичко е много по-истинско  - и радиаторите, и загубените любови. Така че ако нещо се прецака, няма как да направиш по-добър кавър!

image

Отстрани погледнато, човек би обобщил връзката ни с W.W. или в контекста на пиесата „Пигмалион“ на Бърнард Шоу (за по-напредналите) или на песента на Браян Адамс “The only thing that looks good on me is you” (за по-неграмотните). Или направо с „Па-па-палим палим/па-па-палим, виждам ви двойно…“ (за хем неграмотните и хем простите).  Аз  обаче съм склонна да опростя нещата още повече.

Разбира се, ако вече сте запознати със стила ми, знаете, че тук няма да прочетете, че:

а) „тази връзка ме е направила силна“ -  това, което може да ме направи силна, е петстепенната тренировъчна програма на моя личен фитенс  инструктор;

б) „това е най-красивото нещо, което се е случвало в живота ми,“ макар че, реално погледнато, W.W. остана най-красивият, чийто телефонен номер имам запаметен на Nexus-a си, след като изтрих този на Мануел Нойер;

в) „ще бъдем заедно оттук до края на света“  - практиката показва, че краткосрочните перспективи са най-реалистични, затова горното твърдение би звучало по-скоро като „оттук до края на календарната година, включително и неработните дни“;

г) „заедно сме способни да преместим планини“ – което обаче би било крайно нефункционално, но ако този вид неочаквано придобита, свръхчовешка колективна сила се впрегне в преместването на един нов гардероб за дрехите ми, например, ще бъде чудесно.

Много вероятно обаче e да прочетете, че:

а) W.W. знае кои телевизионни реклами ме дразнят, затова винаги когато започват, изключва звука, за да ми спести главоболието;

б) W.W.  е единственият човек, който не се възмущава, когато си режа ноктите на обществено място…понеже и той самият го прави;

в) когато съм ядосана, W.W. снижава тона на гласа си, за да звучи успокояващо като от радио-реклама за транквиланти;

г) W.W. не ми е обещавал, че ще кръсти новооткрито съзвездие на мое име, но затова пък ми обеща, че ще ми направи салата с риба тон без майонеза, понеже знае, че не ям млечни продукти.

И така внезапно този пост свършва тук. Защото се оказа, че една цяла вселена от човешки взаимоотношения всъщност може да се побере в четири под точки. Да му се чуди човек на акъла на Толстой защо му е трябвало да изпише 864 страници,  преди да хвърли отчаяната си влюбена героиня под влака!

Всъщност в живота всичко може да бъде много по-просто, ако не се опитваме да си го обясняваме, мъчейки се да го вместим между кориците на чужди книги или между краката на певици, които никога няма да чукаме.

 




Гласувай:
3



1. ko642 - Ех, тази Америка! Завлича мъжете ...
09.09.2014 23:03
Ех, тази Америка! Завлича мъжете като морска сирена :)
цитирай
2. vukovska - ...и после ги изплюва!
09.09.2014 23:13
...и после ги изплюва!
цитирай
3. vukovska - Между другото, ko642, прочетох по ...
09.09.2014 23:30
Между другото, ko642, прочетох по дигаонал поста ти за американския vs. руския начин на живот. От април е май, не обърнах внимание. Моето скромно мнение е, че да си американофил е вече много демоде! Едно време беше cool - като тука си нямахме дънки levi's и кока-кола!Но ти си знаеш де.
цитирай
4. ko642 - Не знам за кой точно пост спомена...
09.09.2014 23:53
Не знам за кой точно пост споменаваш? Написах няколко 'вдъхновен' от един писател тук за който Съветския (сега Руски) слон е най големия и според който запада умирал ли, вехнел ли .. нещо такова. Не се имам за американофил макар че, ако трабва да избирам .... ти е ясно :) а и никога не ми е пукало много за модата.

Мерси за интереса обаче!
цитирай
5. turb04 - По-добре си пиши за Венера, Тилко и ...
10.09.2014 07:12
По-добре си пиши за Венера, Тилко и Божан - рандеманът по-бива. :)
Всъщност, позаеби го временно Божан и дай за Венерчето; тя е пò на сърце на драгия читател...
цитирай
6. vukovska - Не смея, turbo, ще ме прокълне!
10.09.2014 18:34
Не смея, turbo, ще ме прокълне!
цитирай
7. turb04 - Е, ти си силна, ю кен ду ит!
10.09.2014 19:14
Е, ти си силна, ю кен ду ит!
цитирай
8. vukovska - А ще ми дойдеш ли на погребението на ...
10.09.2014 19:46
А ще ми дойдеш ли на погребението на Новите гробища в Благоевград?
цитирай
9. turb04 - Що не? Ти си пич и сигурно ще има жито и ...
10.09.2014 22:11
Що не? Ти си пич и сигурно ще има жито и дребни сладки...
цитирай
10. pitagorid - Много ми е забавно
11.09.2014 16:47
Много ми е забавно да чета твоите постове. Редовно ги чета и с нетърпение очаквам следващия. Приеми моите извинения, че в началото доста се ядосах, за неуместния коментар. Сега вече гледам на теб като на много талантлива писателка. Ти пишеш нещо като автобиография, но не съвсем. Днес например се загледах в снимката. Много е интересна за мен, от гледна точка на информацията която носи. Една снимка може да е много по-информативна отколкото предполага човек. Впрочем ти доволна ли си от своя Nexus. Аз имах желание да си купя именно нексус, но някой ме разколеба и сега си карам с моята любима марка Sony. Очаквам продълженията за Тилко и Венера. Божан не ми се нрави: :))
цитирай
11. pitagorid - Интересно!
11.09.2014 21:39
Защо се губят коментарите ти? И на мен се е случвало, но и до сега не мога да си го обясня. Сега виждам, че пишеш като анонимен. Да не би да са ти сложили някаква забрана от модераторите. Не вярвам, но в тази държава всичко е възможно. Наистина Nexus ми беше по волята, но така и не се получи. Но и Sony-то си е супер. Всъщност то май марката не е толкова от значение, а всичко зависи от операционната система - в случая android 4.4.0 (Kit Kat). Е! Щом не си спомняш за този коментар, толкова по-добре. Не бива да се връщаме в миналото, а да гледаме устремено в бъдещето. Приятна вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 687705
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930