Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 10:09 - Кака Марето - бременна
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2115 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Лятото на 2011-а година, през което Кака Марето вече беше много бременна, се оказа страшно (за разлика от сегашното). А това не беше никак добре, понеже Кака беше наддала с двайсетина килограма и изглеждаше така, сякаш беше погълната боен кораб „Бисмарк“.

По нейни мъгливи изчисления бебето трябва да е било заченато точно на Нова Година, под въздействието на поне един литър алкохолни напитки с различен градус. До момента, в който разбра, че е бременна, беше продължила да си пафка цигарки като казак и да си пие „ромче с количка“, и затова новината за бременността леко я стресна. Ами ако микроскопичното ембрионче беше вече пасивен пушач или се родеше с алкохолна зависимост?  Веднага се потърсиха най-добрите гинеколози в града, които я увериха, че подобна опасност на практика е само хипотетична, отколкото реална, но за всеки случай семейството приложи умерен психотропен натиск върху Кака с цел да я накара да избере за свой личен гинеколог светилото в областта – д-р Пръцкова от Дупница.

-          Само не ми казвай, че ще го родиш това дете в Дупница! – възкликнах аз един ден през май, когато тя оповести решението си.

-          Оти, шо? – тросна се Кака.

-          Ами… Дупница?? Сериозно ли? Това ще й го пише в личната карта, за бога!

-          Вуче, ти като си имаш свой ембрион, ако искаш, ходи да го раждаш в Париж!

Fair enough, казах си аз и повече не я подкачих на тая тема.

С напредване на седмиците, „Бисмарк“ заемаше все по-голямо простраство в околоплодните води на Какината плацента; краката й отекоха, ръцете й също се подуха и в един момент трябваше да свали всичките си пръстени, за да не трябваше после да ги режат със специални инструменти като в сцената с отстраняването на маската от Човека с желязната маска. Разбира се, не можеше да става и дума за това да се побере в която и да е от любимите си шарени дрешки, така че постепенно гардеробът й заприлича на комплет от сценичните костюми на Алла Пугачова. През юни Кака вече не можеше да излиза без придружител, понеже като седнеше на някое барче, за да изпие една вода с лимон, след това някой трябваше да я хване за ръцете, за да я приведе в изправено положение.

Въпреки буквално тежкото си състояние, меракът на Кака за приключения и разнообразие не беше стихнал ни най-малко. Само три седмици преди термина, в разгара на лятото, тя реши да приеме предложението на приятелката ни Калина и да й погостува един-два дни в софийската й квартира. Щели да ходят на мол, да се разходят важно на Попа и после да пият безалкохолни коктейли. Кака Марето пренебрегна факта, че всъщност мразеше да преспива в тази квартира, понеже безпорядъкът там беше перманентен; огледалото в банята беше покрито със засъхнала паста за зъби, линолеумът на кухненския под лепнеше, а  микровълновата печка не беше чистена от толкова отдавна, че спокойно можеше да се ползва за инкубатор на крокодилски яйца. Но пък от друга страна това беше нищо в сравнение с радостната перспектива да се откъсне поне за 48 часа от скуката в града и зоркото око на свекървата, което я следеше неотлъчно по 24 часа на ден.

Гостуването можеше да бъде истинскa разтуха за натежалата от килограми, грижи и нетърпение Кака, ако не беше случката с гащите.

Проблемът беше такъв, че Кака Марето беше забравила да пъхне в пътната си чанта резервен чифт бельо. Калина й предложи да си избере някоя от нейните прашки, но Кака само я изгледа с поглед you-must-be-kidding-me и заяви, че трябва да си купи нови. Калина успя да я изтика до един магазин за дамско бельо и, цялата плувнала в пот, Кака помоли продавачката да й покаже някакви памучни пликчета „като за мен така, както ме гледате“.

Автобусът й за връщане тръгваше след час и затова Калина предложи да я придружи до тоалетната, за да се преобуе.

-          Ох! - внезапно простена Кака Марето и сбръчи вежди.

-          Бебето ли нещо? – загрижено я погледна Калина.

-          Не, душа. Забравих, че не мога.

-          Не можеш какво?

-          Не мога да си обуя нови гащи, без да съм ги изпрала преди това.

-          Е айде стига де. Нищо няма да ти стане за един път!

-          Не, не, не! Не мога. Абсурд.

-          И какво правим сега?

-          Ние нищо не правим. Аз правя!

И Кака се отпусна тежко върху тоалетната чиния, с пуфтене свали пликчетата си, смачка ги на топка и ги пъхна в страничния джоб на чантата си. После се набра на дръжката на вратата, изправи се, приглади намачканата си рокля отпред и отзад и с горда стъпка напусна тоалетната.

Новината за раждането на бебето ме завари един ден през август, докато се въргалях на тревата в един парк в Хелзинки. Веднага си купих бутилка бяло вино от близкия Alko я изпих сама за здравето на бебето (и на моя черен дроб).

Оттогава са минали три години, а Кака Марето все по-често намира поводи, за да ходи без гащи (предимно през летните месеци). Затова ако някога се натъкнете на влажна среда на стола в някое барче из центъра на града ни, да знаете, че може и да не е оставена от случайно попаднал там охлюв. Просто Кака Марето е била там преди вас и е врътнала няколко ромчета с кола.




Гласувай:
7



1. turb04 - Значи, четем и се чудим, дали ти, ...
12.08.2014 10:45
Значи, четем и се чудим, дали ти, Кака Маре и Венерчето се събирате да миришете Савекс? Явно сближава.
цитирай
2. vukovska - Хаха. е не позна! Аз не пера със Са...
12.08.2014 10:57
Хаха. е не позна! Аз не пера със Савекс. А "Венера" (чието истинско име всъщност е Весела) не ми е сред любимите хора, така че с нея бих се събрала само, ако ни поканят заедно на погребение!
цитирай
3. turb04 - Не знам дали да ти пожелавам такова ...
12.08.2014 14:46
Не знам дали да ти пожелавам такова събитие, да ти кажа.
Аз пък останах с впечатление, че Венера е дебела, ерго - няма как да не ти е приятелка, щото всяка жена обича да има дебела приятелка, а дебелата приятелка обича да има вървежна дружка, за да може и нея да я опрашат у калабалъка.
цитирай
4. vukovska - Много са ти остарели представите за ...
12.08.2014 14:55
Много са ти остарели представите за женската дружба, човече! Аз лично не си падам много по нея и предпочитам да имам приятели мъже, понеже са more relaxed и с тех мога да си джокам и да.си говоря за футбол, но все пак имам някакви наблюдения и за жените.
цитирай
5. turb04 - Приятелство между мъж и жена няма и ...
12.08.2014 16:02
Приятелство между мъж и жена няма и двамата го знаем...
цитирай
6. vukovska - Глу-пос-ти! Мислех те за по-шир...
12.08.2014 16:33
Глу-пос-ти! Мислех те за по-широкоскроен човек, който ре робува на стереотипите. Това ако нито един от приятелите ми мъже, не ми беше всъщност приятел, то нямаше да намирам време за нищо друго от ебане!
цитирай
7. turb04 - Ама, ти намираш ли? А аз съм си ш...
12.08.2014 19:12
Ама, ти намираш ли?
А аз съм си широко скроен, но това не ме прави лековерен
цитирай
8. vukovska - Повервай ми, в момента намирам п...
12.08.2014 23:05
Повервай ми, в момента намирам повече свободно време, отколкото ми се иска :(
цитирай
9. turb04 - Е, тук няма да се шегувам, в такъв ...
13.08.2014 08:03
Е, тук няма да се шегувам, в такъв случай ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 688084
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930