Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2014 22:48 - Преброяване на наличните крайници и приятели
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1369 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Положението към настоящия момент е следното:

Все още разполагам с два броя долни крайника, единият от които временно е имобилизиран. Казвам „все още“,  понеже можеше да ме е нападнала мечка по време на планински преход и в резултат на дълбоките рани да ми бяха ампутирали единия крак. Или пък да бях попаднала в горе-долу същия сценарий, само че с акула (макар че този вече беше режисиран от Стивън Спилбърг при това неколкократно от 1975 г. насам).

Заради собствената ми кьопавост (за която лесно бих могла да използвам и евфимизма „нопитност“)  инжециите с фраксипарин, които собственоръчно си правя, може и да предотвратиха образуването на тромбови в крака, но за сметка на това насиниха целия ми корем. Сега приличам на пациентка  на д-р Макнамара и д-р Трой, които са изсмукали от корема ми 4 кила мазнини с маркуч.

По собствена инциатива спрях приема на антибиотици. С цел да мога да пия. Не получих следоперативна инфекция и това го отчитам като лично постижение на фона на останалите неволи.

Тилко Канаферов все още ми е смъртно обиден, задето чрез писанията си в блог провалих връзката му с Венера, а оттам и шансовете да снабдява цялото си семейство с прясно свинско поне през следващите шест месеца.

Другият ми най-добър приятел, Тимо, си е в Париж и се налива с розе, търкаляйки се по тревата в градините на Тюйлери (естествено за да притъпи болката от безсмислието на битието!).  Засега не проявява признаци да ми се сърди.

Като се замисля, не само Тилко „не ме играе“ в момента. Преди време, докато още течеше Световното по футбол, едно провинциално приятелско гей семейство с постоянно местожителство в София (собствен апартамент в разораните микрорайони, бели орхидеии, двойка гей чинчили за домашни любмци) предприеха двудневна  романтична екскурзия из македонския край с цел държене на ръце и консумация на катми със сладко от смокини. Мислех си, че съм измислила достатъчно правдоподобни причини, за да не прекарам дори половин час с тях, но в крайна сметка те се обидиха, че не съм ги включила в богатата социално-културна програма на нашия град и оттогава не съм се чувала с тях. Не че съжалявам – спасих един мач, а също и слуха си от влудяващия мек диалкет на едната половинка  с всичките му там „въй“, „мъй“, „пидисе“ и „дай да тъ почишъ по гръбчиту “. В смисъл, можете ли  да си представите как се гледа мач в компанията на гейове, при които всички класически за приордата им компоненти са налице!? Не можете, нали? И аз така.

Една от двете ми добри приятелки, Кака Марето, е пипнала някакъв вирус и си седи вкъщи. Представям си я как си сваля очилата, без които иначе и крачка не може да направи, за да не ги пръска, докато повръща.

Другата ми добра приятелка, Калина, която работи за една NGO организация, е в командировка на Слънчев бряг. Но понеже ходенето на плаж не й понася, а сигурно и заради придобитата с годините паталогична срамежливост, за втора година поред опакова в багажа си чифт нови бански, на които така и не е махнала досега предпазната хигиенистична лепенка от вътрешната част на бикините. Предполагам, че за нея банските в пътната чанта изпълняват същата функция, както чадърът за някои суеверни хора – ако вземе банските, значи няма да се наложи да стъпи на плажа. Или не дай си боже да влезе в морето/басейна!

В Исландия пък се сформирала гражданска група, чието официално искане било страната да се присъедини към Норвегия и да приеме статута на двадесета област. Време е моите смотани сънародници да престанат да кълват като лешояди по трупа на българския парламент и да се заемат с някоя наистина перспективна мисия, като, например, да превърнат България в 21-та област на Кралство Норвегия. Или 20-та, ако духнат на исландците под опашката?...




Гласувай:
3



1. turb04 - Тоя Грантс ти действа кофти. . .
10.08.2014 23:13
Тоя Грантс ти действа кофти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684889
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031